måndag 3 november 2008

Det kom ett mail från Nellyson's Holy Pipe "Bonzo"

Som jag vill att alla skall få läsa, hoppas ni blir lika varma om hjärtat som jag blir när jag får mail från Bonzokillen och hans familj:-)

Hej mormor
å GRATTIS från Bonzo
Hoppas du har det bra på din födelsedag
och att du har ett stort kalas.
Rätt så OK att fylla år för då
får man tårta,.å det är gott.Matte brukar ju baka en till min dag,
hon kallar den för Bonzotårta.
Matte o jag har tittat på din hemsida i eftermiddag,
måste ju kolla läget med mina halvbröder.Matte säger att de är bara såååå
söööta,åh vad sugen man blir,undrar var hon menar med det.Sedan tittade vi på
häst-
hoppningen,det där såg fint ut.Åh sedan var lilla mamma med,syns nog att jag
är
hennes son,hon har nog mycket att göra med att uppfostra sina tre pojkar nu.
Synd om Nellie som bara har en IKEAboll kvar,matte säger att vi kanske kan
göra något åt det.
Nu undrar vi är det en sådan boll som är i bollhavet eller
är det bollar som de haft på IKEA till försäljning???????????
Sedan har matte luktat å luktat på mig
å så säger hon att jag luktar så GOTT,
nu undrar jag vad hade du badat mig i för något då jag var hos dig,när matte
och
husse var i Berlin??????????????
Det där skulle vi vilja pröva igen.
Annars lever livet som vanligt,vi har stallat in husbilen efter en sista helg
i Helsingborg
Ja det blåste så vi höll på att fara över till Danmark men vi hade det mysigt
ändå.

Hälsningar från Bonzo till
dig mormor och morfar Anders
hälsa alla mina andra släktingar
Matte o Husse skickar grattis och kramar oxå

Inga kommentarer: