söndag 2 november 2008

Hästtävling!

Idag var det dags för hopptävling igen med Ida och Gwinnyvear dom var jätteduktiga båda två ett nerslag i varje klass men banan var svår och det var inte så många felfria!















Först veterinärbesiktning!




Sandra, Mimmie och Mino var ochså med! Det var kallt idag på morgonen så vovvarna har fina neongröna vinterdressar!


Börjar bli trångt i mattes knä, där är en liten mage i vägen:-))

Lilla Ida vid ett av hinderna!

Och så en video från 1,20 klassen!






När vi kom hem fixade husse kvällsmat eller rättare sagt inte bara husse utan hela Falukorvens Fanclub här är hela vårt gäng underbara, söta, snälla ljuvliga terriers Nellie, Ina, Juppie, Curry, Indiana, Pippi och Isac!







Och sist lite foto på våra tre små gossar som skall heta


Nellyson's
Pugh The Bug
Paint Me Blue
Pimp My Ride


Det var allt för idag, nu skall jag gå o titta lite på Tv innan det är dags att sova en stund så man orkar med morgondagens kalas, Gud i himlen vad jag hatar att fylla år jag VILL verkligen inte bli äldre , absolut inte en timme äldre, jag tycker det räcker nu men vad hjälper det, den 3/11 kommer ju tydligen varje år i alla fall hur mycket jag än bönar och ber !!!

Kram Hela Dan Tina






Inga kommentarer: