söndag 16 augusti 2009

Det

kom det sötaste lilla mail från världens sötaste o bästa lilla Minna i Finland!!!

Käräste Tina,

jag är så jätteledsen för underbara lilla Juppien!!!!!!!!!!! Jag förstår att hon är detsamma som Harald är till mig........... Världens underbaraste lilla hunden....

Eftersom jag kan inte så bra Svenska - har jag några ord från poem.



En gång blir allting stilla, en gång får allting ro.
Till blommor och ljus har du vandrat nu, jag är lycklig för resan som har sitt slut.

I minnet Du lever, Du finns alltid kvar. I minner vi ser Dig, precis som Du var.
Vi binder en krans av minnen, de vackraste vi har, vi vet att den aldrig skall vissna, hos oss är du alltid kvar...

Så många KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Minna och Harald

Jag kan inte läsa något som har med Juppie att göra knappt titta på foto av henne utan att fullständigt bryta ihop tårarna rinner nerför mina kinder!! Kommer jag nånsin över det!!!!!!

Tack Minna för denna fina dikten tillägnad min lilla hund!

Inga kommentarer: