söndag 16 augusti 2009

Tandvärk!

gör ont som fan o nu har jag haft det i en vecka Alvedon är Bra o en supersalva man smörjer på den onda skitelaka tanden,en smörja jag fick av min underbara dotter tack Älskling på detta vis slipper jag gå till tandläkaren denna veckan också kanske:-)) Har faktiskt inte tid..eller..lust funderar på att ta en tång i husets verktygslåda, på ett kick sparar det både tid o pengar!

Jag är numera tillbaks på mitt gamla jobb eftersom min kära chef inte klarar sig utan mig o det gör inte mina arbetskamarater heller!!! Så denna veckan är det mycket jobbande så jag har inte alls tid att ha tandvärk...faktiskt!!!!

1 kommentar:

Koola Viola sa...

En sån tramstand har jag också, som i och för sig är lugn och fin just nu. Men när den härjade som värst funderade jag skarpt på att tassa upp till grannen, som är tandläkare, och be honom ta hovtången lite snabbt och lätt. Bara bli av med eländet.

...men visst. Nu funkar ju tanden igen, så nu var det ju tur att jag inte gjorde det.

Hoppas din tand tar sig i kragen och blir som den ska vara igen.