torsdag 10 december 2009

En tur till veterinären!

Men idag var det ett roligt besök! Jag var hos min kära Christoffer med personal i Näsum och ögonlyste Nellie och Smulan och rabiesvaccinerade Jonha och Fideli! Allt gick bra och mina hundar uppförde sig som vanligt utmärkt! Dom lyfte lite extra på ögonbrynet när lilla Fideli gjorde entre' med sina terrierkompisar, oops sa dom en liten katt bland hermelinerna:-))

Christoffer sa att jag skulle känna mig stolt att ha en sån 12 1/2 år gammal hund som har så fina utmärkta ögon, fina gamla Nellan Pellan!!

Jag brukar alltid stanna på vägen och köpa med mig en stor smarrig tårta till dom som dom kan frossa på till eftermiddagskaffet, dom blir så glada så!! Det har dom ochså gjort sig förtjänta av, alltid lika goa och trevliga!

Inga kommentarer: