torsdag 4 mars 2010

Spänningen äro olidlig!!

JAg har som sagt varit väldigt sjuk i nån elak influensa! Hjärnan är inte på topp(som om den nånsin varit det) men i alla fall med en släng av lite senildemens lyckades jag köra ifrån både mobil ock plånbok!! Blåa bilfan hosta från Hagstad till Hässleholm ock från Hässleholm till HAgstad! Nu står den fan här ute helt tom i tanken, hur jag skall ta mig hemifrån i morgon vet e fan men det löser sig nog, tror jag!! Kan ju alltid byta bort den mot en RÖD bil det hade klätt mig bra tycker jag!

Men i alla fall nu till spänningen, jag fick tag i mobilen ock där var som vanligt MÅNGA som försökt att ringa mig men inte fått tag i mig för jag var ju på jobbet å mobilen hemma ock jag har lärt mina vovvar å katter att inte prata med främmande människor inte ens i telefon:-)) Det finns ju hundtjuvar som kan ringa vovvarna bara för att kolla att dom är ensamma hemma för att sedan göra inbrott å stjäla dom! Fy fan hemska tanke!!

En man hade pratat in ett meddelande på min mobil å det var från Blomsteraffären i Hörby, han ville ha vägbeskrivning så han kunde komma ock lämna blommor till Mig!!TILL MIG!! Jag skall få blommor från någon, jag vet inte vem för jag var ju hemma efter blomsteraffären stängt, jag tycker dom borde ha nattöppet för min skull, för nu kan jag ju inte sova för jag vill ju VETA vem som är så gullig å blommografera till mig ock varför!! Snälla låt det bli morgon så blomsteraffären öppnar!!

1 kommentar:

Inga sa...

Med tanke på de inbyggda hoppstavarna i dina hundar är det ju väldigt bra att du lärt dem att inte svara i telefon :-)