söndag 8 juni 2008

Lite av varje!

Dagen efter Tånga Hed blev jag sjuk elak förkylning och stygg influensa med feber och ledverk inget jag kan rekommendera i denna värmen! Man sover så fruktansvärt dåligt utan förkylning när det är så varmt och inte blir det mer sömn när man hostar som en häst döende i Kvarka:-))


Så om man inte redan var slutkörd så I går morse helt plötsligt började lilla Busan valpa, det var inte riktigt dags och det kom helt oväntat, men storken gjorde ett bra jobb och kom med en liten tik och en liten hane, perfekt storlek på en kull tycker jag. Skall bli så roligt att följa dessa små och tänk, bara ha två åt gången är ju rena lyxen det har jag aldrig provat förut. Men valparna var stora och fina och Busan är jätteduktig med sina valpar och min lillebror blev ju en stolt morfar eftersom Busan är hans hund!!!!


Idag har vi varit vid sjön och badat vovvarna det var bara Nellanpellan och lilla Pippi som inte var badkrukor idag, Isac tyckte det var jäkligt onödigt att blöta ner sin vackra päls och dom andra sprang bara runt i strandkanten och lekte som galningar!!! Gamla Nellan tyckte det var en superlysande ide' att simma sig i form till sommarens stora händelse .....världsutställningn!!! Den gamla tanten ÄLSKAR vatten och kan bada när som helst och var som helst! När hon väl kommit i är det nästan omöjligt att få upp henne igen trots att hon fryser så hennes gamla tänder nästa skakar loss:-))))


Idag har Agneta och LArs ställt ut Nitro, dom gjorde som vanligt ett strålande framträdande, Nitros matte har haft lite rampfeber som jag har försökt att med Psykolog snack, Filosofiskt skitsnack och annat trams försökt att få henne att köra så det ryker......Åh minsann stod det
INTE i sista meningen på kritik lappen WERY WELL PRESENTED!!!!! Strålande gjort tjejen jag visste väl hela tiden att du är bäst!!!


Och slutligen lite bilder från vårt bad idag!!!


Inga kommentarer: