onsdag 6 januari 2010

Jag hatar

CANCER så fruktansvärt mycket! Varför finns den jävla sjukdomen överhuvudtaget?????

I kväll har jag beslutat mig för att inte gnälla över småsaker, att vara glad för att jag ock min familj än så länge har hälsan! Jag är miljonär! inte på pengar men miljonär för att jag har fyra friska vackra barn ock ett litet barnbarn som alla har hälsan!

Jag vill tända ett litet ljus för Lindah, Zeb ock lille Loke!! Kämpa på Lindah ock ge Zeb många kramar från oss!

Alla ni där ute, köp en liten Ängel som Zeb har gjort alla pengarna går oavkortat till Barncancerfonden!
Länk till Lindahs blogg:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13459912

1 kommentar:

Anonym sa...

du är världens bästa mamma, det finns ingen som dig.
håller tummarna för Zeb. världen är så orättvis.

//Rasmus