onsdag 6 maj 2009

Återbesök!

Nu är det gjort, Reidar har varit på återbesök i Stenestad, efter en skräckfärd med lastbilar och asfaltsmaskiner kom vi fram med livet i behåll....denna gången ochså! Fy skäms Peab asfalt att asfaltera långt upp på Söderåsen på en 5 meter bred väg utan att skylta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla var jätteglada för att se oss igen:-))Görans enda kommentar om Reidars ben var FANTASTISKT!!! Gud vad jag älskar det ordet från och med nu är det mitt bästa uttryck! Han sa ochså att jag skulle fortsätta att sköta honom så fint som jag gjort hitintills och vi behövde inte komma på fler återbesök! Så nu blev gossen skodd när vi ändå var där och han blev ochså vaccinerad, jag är såååååååååååå glad!!!!!!!!!!!!!!! Och det bästa av allt Reidar kommer att få gå på sommarbete frisk och kry och utan att ha mer ont och fler bekymmer av sina ben!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jiiiiiiipppppppppiiiiieeeeeeee!!!! Tack Tack Tack Tack miljoner tack alla underbara människor i Stenestad!!

1 kommentar:

Inga sa...

Vem kunde i sin vildaste fantasi tro att lillpojken skulle bli så frisk så fort! Ska bli så, så kul att få träffa honom på riktigt snart :)
Stolt över dig!