måndag 27 april 2009

Attans skit!

Min Dator dog för gott i torsdags!!! Så alla E-mail adresser är borta, så har ni inte fått svar så vet ni varför! Jag har installerat min mail på Rasmus dator så länge så skriv till mig så sparar jag adresserna! Astas husse skall försöka att få så mycket liv i skrället så vi kanske kan rädda alla foto som vi hade på den...fortsättning på detta drama kommer!

Annars går allt sin gilla gång valparna växer o frodas och är redan snart 7 veckor var i hela världen tar tiden vägen? I alla fall ser dom jättefina ut! Lilla Pottan har växt till sig och den lilla och väger nu hela 9 Hg det är inte illa det! Nu får vi bara hoppas att det inte är något allvarligare fel på henne vid veterinär besiktningen än det lilla blås ljudet som Malin hittade när vi var där med henne!!!Med Reidar går allt bättre än bra, hans ben läker fint och bandagen byts fortfarande varannan dag men det finns ingen tvekan längre att inte operationen var en succé!

Tina

1 kommentar:

Upplagd sa...

...åh vad jag gärna hade följt med och hälsat på dig när Inga & Hasse nu styr kosan åt ditt håll.
Så småningom ska Elviz få en kompis, när vi bott in oss i nya huset, så du får gärna ha det i åtanke...
Kram till dig och dina besökare/Eva