fredag 10 juli 2009

Plötsligt kom jag ihåg vad jag skulle skriva häromnatten!

Jag hade tänkt att Juppie o jag skulle till veterinären i torsdags jag har planerat allt i minsta detalj, min Juppie älskar att åka bil så jag tänkte vi kunde köra till min Malin, Florin o Calle så kom nån av dom ut i bilen och gav Juppie en lugnande spruta medan jag lät henne äta så många Mamma Scans köttbullar hon kunde få ner! Vi hade först bestämt att nån av dom skulle komma hem men jag tyckte vid närmare eftertanke inte det var en bra ide' eftersom senila tanternas gäng blir så glada när vi får besök o alla vill hälsa!!!
Jag har dragit mig för detta, legat sömnlös, inte kunnat äta men nu var så denna hemska dagen inne och Juppie vägrade följa med, hon spjärnade emot och skakade i hela kroppen trots att hon med glädje åkt bil flera gånger sen hon blev sjuk! Så jag blev så klart hemma aldrig i mitt liv jag kan tvinga med henne aldrig nånsin bara se hennes uppspärrade ögon fick mig fullkomligt bryta ihop, så alla mina underbara kära bästa vänner Juppie är här fortfarande så ni vet det!! Tack kära för alla Tänker på dig SmS o mail jag fick i Torsdags!!! Min flicka kände detta på sig var så säker trots att jag försökte vara glad o låtsas som att det var dags för en liten utställningstripp!

här är ett litet foto tagit i onsdags på min lilla vän!!!

1 kommentar:

Inga sa...

Älskade vackra Juppie!