torsdag 9 juli 2009

Virrhöna

det är jag det, ibland vet jag inte om näsan sitter mitt i plytet eller i nacken eller hela jag är upp eller ner, om fötterna pekar fram eller bak om jorden är platt eller rund eller varför inte fyrkantig!! Vad jag vill säga med detta är att jag skulle skriva något mer men att jag minsjäl just glömde vad det var!!!! Det var inget viktigt tror jag men varför tror jag det! Kanske var det skitviktigt eller jätteroligt eller ahh strunt samma jag återkommer när minneskortet i processorn är utbytt om inte hård disken fått virus så hela skiten pajat. Virus ja kanske är det trojanska hästen eller nåt annat skit som gör att ingenting fungerar just nu!

Borde göra som lilla Emmelie bara SOFTA!!!




Puss o Kram

2 kommentarer:

Koola Viola sa...

Ååå softa, det borde man bli bättre på. Sista bilden var ett mycket bra exempel tycker jag. Ska träna på den posen. :o)

Inga sa...

KoolaViola: tycker det är dags att lära dina fjäderfän att softa :))
Tina: vem är det nu det som ligger med en boll......:))))