fredag 17 juli 2009

Sorg, Sorg, Sorg, Sorg, Sorg



Min lilla gumma, min bästa vän har idag fått somna in jag är helt förkrossad och förstår inte hur livet nånsin skall bli sig likt här är så tomt och tyst jag saknar henne så mitt hjärta håller på att brista!

Tack Tack Tack för allt du har givit mig. Du gav mig outtröttligt av din kärlek och din humor, du hjälpte mig hitta solen igen när jag var nere, jag kommer aldrig ,aldrig att glömma dig!

Do not stand at my grave and weep;
I am not there, I do not sleep.

I am a thousand winds that blow;
I am the diamond glints in snow.

I am the sunlight on ropened grain;
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning’s hush,
I am the swift uplifting rush
of quiet birds in circled flight.
I am the soft star that shines at night.

Do not stand at my grave and cry,
I am not there; I did not die.


SOV GOTT MIN ÄLSKADE GUMMA!


Din matte!

5 kommentarer:

Inga sa...

Kära Tina, om det ändå fanns någon tröst att ge

Anonym sa...

Tänker på dig och din familj Tina!
Kram Marie

Ewa sa...

Oh Tina!
Mina tankar är hos dig. Att mista sin bästa vän måste göra så ont.
Kramar Ewa i Motala.

Upplagd sa...

"...gråten är min när du gråter"!
Kram/Eva,Lasse,Alfonz & Tea

Anette sa...

Vet hur det känns. Tänker på dig!
/Anette