lördag 12 september 2009

Igen

har jag gjort en total förbjuden sak!!!! Jag skulle inte aldrig mer men......kunde bara inte låta bli, trots att jag faktiskt är jättesjuk med tidernas öroninflammation med massor av komplikationer och sedan jag dessutom smet från doktorns inrådan att bli inlagd på hospitalet så kunde jag ju helt enkelt inte låta bli att åka på HÄSTAUKTION ock nu går häst nummer 18 i min hage, hon har till ock med nummerlappen kvar i grimman!

Fy på dej Tina Aja Baja jag har ju sagt till dej...!

4 kommentarer:

Inga sa...

Vad ska man ta sig till med dig!!??? Sist jag räknade hade du Reidar, han är stor + 2 shetisar = 3,5 häst. Hur fasiken kan det nu vara 18??? Snälla doktorn gav dig kanske anti-räkningspiller? Så måste det vara.

Kennel Nellyson's Dagbok sa...

Alldeles riktigt lilla Inga...livsfarlig doktor den där!!!!! Men du gav mig en lysande Ide' det är alltså inte mitt fel att lilla Nummer 18 följde med mig hem det är Doktorns...Jag visste väl det hela tiden att det inte kunde vara mitt fel alltså!!!
Åh mina stackars små döttrar....lilla Ida hade sån puls så hon till och med bad mej känna på sin hals och lilla Sandra höll på att svimma när jag stod där med lappen o bjöd när lilla 18 visades i ringen!!! Men nu är hon här så nu får vi se om det blir Nudlar o Snabbmakaroner igen här i huset!!!

LovisoHedda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Upplagd sa...

men snälla rara Tina, vet du inte att som mormor till en massa aussies har man ett visst ansvar att ta hand om sig. Går inte för sig att komma upp till norra Nellysonlandet och ha en massa krämpor för att man inte friskar sig! Fy på sig.
Men grattis till nummer 18, hoppas han förstår den stora lycka som bringats honom...
Men du ska nog inte hälsa på Alfonz och Tea för här går omkring en massa töltiga islandshästar och vi vill inte riskera bråk med grannen för att det plötsligt fattas nån:))