måndag 7 april 2008

Tommy!




Våran Tommy tar siesta i valparnas korg medan dom är ute i solen...ser ni hur han hånler?

Vi har haft en diskussion här hemma min kära make och jag, han säger alltid att jag skämmer bort mina djur, hundarna är bortskämda (håller jag med om men jag tänker aldrig erkänna det)
Jag skämmer bort hästarna(strör halm upp till magen på dom, köper dyraste maten och nya grimmor var och varannan vecka) håller jag ochså med om men det tänker jag heller aldrig erkänna)
MEN nu till Tommy, han vägrar äta torrfoder, han har aldrig gjort det, därför köper jag diverse dyra delikatesser till honom, så klart, katten måste ju för guds skull ha mat!!!!! :-))
I dag tittade jag på Tommy och han såg så sne ut i munnen precis som han satt och hånlog åt mig...Hmm tänkte jag detta måste undersökas lite närmare och Javisst jag hade rätt Pappa Anders får ge sig. Tommy vill säkert ha torrfoder men hans mun ser ut som om Gud har öppnat den och slängt in tänderna så kattstackaren kan ju inte tugga.






Sorry Tommy din matte har beställt tid hos veterinären så förutom ett par av dina små kulor lär du nog mista ett par tänder här och där ochså:-)) Men jag lovar, du skall aldrig behöva äta tråkigt torrfoder så fortsätt låtsas att du har problem att tugga även när du fått gaddarna fixade, Pappa Anders kommer bergis att gå på det:-))
Kram Hela Dan Tina






Inga kommentarer: