tisdag 17 februari 2009

Reidar!


Lite uppdateringar om lille Reidar!


Världens bästa Malin vår kära Veterinär var här igår för att undersöka Reidar och se om det fanns något att göra för att få honom frisk!

Malin var med direkt! Hon var så klart upprörd att Reidar fått vänta så länge på behandling och att man låtit det gå så här långt men hon var mycket glad över att jag vågade köpa honom! Vi har nu satt igång med en dunderbehandling, det var så mycket olika mediciner o smörjor så jag var tvungen att skriva en kom i håg lapp för att hålla reda på vad han skall ha på morgonen och vad han skall ha på kvällen!

Jag vill så klart ge Malin världens största kram för att hon ställer upp helhjärtat när det är djur som är sjuka hon är Guld värd! Jag har lovat henne världens största present om hon lyckas få lille Reidar frisk!!

Jag tänker sätta in lite bilder på hans ben här det är inget för känsliga men alla dom som håller tummarna för honom skall få möjlighet att följa honom här!



Reidars ben innan första behandlingen!



























Ikväll efter vi har tvättat och smort!

















Och sist Lille Reidar med sin nya flickvän Elaine!

Det var allt för i kväll nu skall vovvarna ut och sen är det dags och gå o sova!
Kram Tina

2 kommentarer:

Inga sa...

Jag håller alla tummar jag har, dvs 2 sist jag räknande men kroppsdelar kan ju liksom typ, försvinna :))))! Han är en så vacker gosse som snart har vackra ben hoppas jag!

Koola Viola sa...

Oj, det såg verkligen inte roligt ut! Hoppas allt går bra och han blir piggelin igen.

...och impulsköpa skrutthästar har jag också gjort... (http://koolaviola.blogspot.com/2008/11/sagan-om-stjrna.html och http://koolaviola.blogspot.com/2009/02/en-riktig-stjarna.html)

Man ska väl vara lite lagom knäpp för att göra sånt ;o)
Och jag ångrar det inte en sekund ens, att jag tog med henne hem för snart ett år sedan.

Håller tummarna för att han blir pigg och frisk igen!!