måndag 2 februari 2009

Som vanligt länge sedan sist!!

Fattar inte att det skall vara sååååååååååååååååååååååååååå himla svårt att ta sig tid att skriva i bloggen kan det vara så enkelt att tiden inte räcker till:-))

Med 70% arbetsid 4 barn, 1 litet barnbarn 6 hundar, valpar, 7 hästar och 3 kossor alla vänner som ochså vill ha lite av min dyrbara tid och sen...alla mina underbara valpköpare!! det stämmer faktiskt som dom kloka säger dygnet har bara 24 timmar, så jag gör verkligen så gott jag kan för att hinna med alla!! Helvete,, jag glömde ju mina 2 katter!! Sorry Tommy o Bosse det var inte meningen!!


Som om jag inte har så det räcker så åkte min lilla dotter Ida till Thailand i 14 dagar och som alla säkert vet har hon och Robin ju tre hundar och vem passar dom månntro medan ungdomarna Slappar, Solar o Badar Hmmm låt mej tänka vem kan det vara:-))) Tror redan att ni har listat ut det!!!!! Men dom förtjänar lite Sol semester medan vi går här hemma i Skåne o njuter av Snöstormen!!! Snälla Ida o Robin drick lite Paraplydrinkar, Snorkla lite i det blåa vattnet och få fin vit sand mellan tårna för mamma ochså!!!


Lilla Barn Barnet Casper växer så det knakar o han är så söt och snäll och givetvis den vackraste lilla babyn i världen!!!!!!!!!!!!!!!


Sen har vi fått tillökning i vår familj.Hon heter Vitterklippens Hekla kallas Skrållan men vår lille son tycker att det skall stavas Scrollan så det kan vi väl gå med på!!

Vi är så tacksamma mot Ulla-Britt att vi fick chansen att köpa henne. Dom enda som protesterar mot Norrlänningen är Tommy o Bosse för Scrollan vill gärna jaga dom lite o helst stå ovanpå dom men dom är ganska härdade våra katter dom är ju som sagt uppväxta i valplådan med M-kullen så dom tror ju själv att dom är hundar utklädda i maskerad dräkt föreställande kattor såklart!


Vi har inte hunnit ta bilder på Scrollan men ett litet foto skall ni få se på henne här

och så skall vi se till o ta lite bättre foto på henne tills nästa gång!!
Kram Hela Dan Tina

Inga kommentarer: