måndag 2 november 2009

Hundmilen!!!

Gick vi i Lördags det var så ssskkkkööönnnt ock roligt!!
Vi som gick var Mamma Tina, Pappa Anders, Stora Sandra o Daniel, Lilla Ida o Samuel o Pytte lilla Rasmus o Ytte Pytte Casper mitt lilla Gull!!
Hundarna
Nellyson's Need my Nightie
Nellyson's Nam-Nam
Nellyson's Karrolina
Nellyson's Flying Dog
Nellyson's Red And Blue Baby Roo
Nellyson's Swissnoffy
Nellyson's Snazzlebopper
Nellyson's Goody-Goody
Poorman's Another Story
Fårönas Miss Mimmi Nordgren
Tatong's Let The Music Play
Nellyson's Izzy Ozzy gick med sin egen matte Sandra Axelsson det var så skojigt att träffa dom det är ett tag sen nu!!

Gamla Farbror Fister fick inte följa med för han har slitit ner sina klor, Gamla Faster Ina fick inte heller följa med för hon är krasslig!

När vi hade gått en halv mil bjöds det på pepparkakor ock glögg ock när vi var i mål efter en mil så bjöds det på Kaffe o Korv jätte mysigt arrangemang ock härligt väder o hundarna tyckte det var jätteroligt!

Det fanns hundar av alla raser o storlekar med ock jag tror att alla njöt lika mycket!!
Stolt var jag över mina vackra barn ock deras vackra respektive ock lilla vackra gossen Casper o alla våra vackra duktiga hundar!
Kram








O här ligger lilla Casper o har det mysigt!!



Kramar Tina

2 kommentarer:

Inga sa...

Vilket härligt gäng :-)

LovisoHedda sa...

Det ser så hääärligt ut med så många aussisar!! Det skulle jag också vilja ha. Jag har ju "bara" två tjejer. Fast dom bästa.:-)