fredag 6 november 2009

Varför, Vad vill han?



Lilla Ina är död, vår ängel, mitt Gull, vår Mascot, alla barnens lilla Prinsessa, lilla flickan med alla smeknamnen, Stina, Pyttan, Stajje, den lilla Ängeln som har pussat ihjäl oss i 12 År, 4 månader och 2 Dagar vi älskar dig, var du också månne för god för livet. VARFÖR??

Tack min egen Malin som alltid ställer upp idag var det din lediga dag, när lilla Ina hastigt blev sämre tvekade du inte en sekund att komma hem till oss, du är en sann vän och en riktig Ängel!

Jag ock Anders begravde vår lilla Gumma i hennes fina Dress som hon älskade att ha på sig och hon fick alla sina nallar, pipisar o leksaker med sig. Vi begravde henne bredvid Juppie och tände Ängel ljus på deras små gravar och när jag tittar ut genom fönstret ser jag hur lyktorna brinner hos mina små flickor. Jag är så ledsen.

Jag har fått dom mest underbara Sms ock mail idag från mina barn, svärson och kära vänner!

Sandra:
I dag skall jag tända ett ljus för alla vackra underbara djur som har haft turen att bo hos dig. Min underbara mamma, den bästa mormor Casper någonsin kunnat önska sig och den klokaste svärmor som en svärson kan ha. Du e helt enkelt bäst och det är en ära att ha dig i ens liv.

Min svärson Daniel:
Lider med dig. Men hon kommer att ha det prima i himlen vår lilla Ängel.

Ida:
Usch vad sorgligt mamma men nu är inte Juppie längre ensam. Hon var ju jättesjuk och det var det ända rätta mot henne. Puss o Kram.

JAG hatar 2009 jag vill bara att det skall ta slut!! Stackars Nellan Pellan som har överlevt både sin dotter ock sin lillasyster som hon har varit totalt oskiljaktig ifrån i alla dessa år ända sedan dom föddes, dom har inte varit osams en enda gång under alla dessa år, dom har legat tätt intill varandra, varit ute tillsammans helt enkel varit oskiljaktiga! Nellie tittar på mig med så arga ögon, jag förstår henne det är jag som har tagit hennes syster ifrån henne. Jag önskar jag kunde förklara för henne........


6 kommentarer:

Koola Viola sa...

Usch vad tråkigt, beklagar sorgen. :(

Anonym sa...

Juppie har stäckt ut sin tass. Ina har fattat den, tillsammans de vandrat över regnbågsbron in i härlighetens och evighetens land!

Vi tänker på er!

Varmaste kramar

Agneta, Lars o Nitro

Anonym sa...

Tänker på dig Tina och din familj. 2009 har inte varit nått bra år för er med tanke på allt sorgsligt som hänt. Ta hand om er!!!
Kram Marie Fast

Inga sa...

Ordlös

Anonym sa...

Tänker på er.

Kram
Magda

Upplagd sa...

Åh kära Tina, jag saknar ord! Tänker på att Juppie inte behöver vara ensam nu...
Kramar från Nellyson-filialen på Larstorpet