tisdag 3 november 2009

Usssccchhhh!

I DAG ÄR EN SÅN DAG NÄR HAN DÄR UPPE BESTÄMT ATT MAN SKALL BLI 1 ÅR ÄLDRE, DUMT PÅHITT MEN JAG ÄLSKAR ATT ÖPPNA PAKETER SÅ JAG FÅR VÄL ÖVERLEVA DAGEN!! JAG FIRAR MIN 28:E FÖDELSEDAG FÖR SISÅDÄR 10:E ÅRET I RAD!

JAG SKALL KÖPA EN ALLDELES EGEN FÖDELSEDAGSPRESENT TILL BARA MIG SJÄLV FÅR SE OM DET BLIR EN PHOENIX ELLER EN FIDELI!

OM BARA INTE LILLA INA HADE VARIT KRASSLIG SÅ HADE DET VARIT EN RIKTIGT BRA DAG MEN MIN LILLA ÄNGEL GÅR PÅ SITT 13: ÅR SÅ.......OCH HON HAR ALDRIG HÄMTAT SIG ELLLER KOMMIT ÖVER SIN SORG SEN JUPPIE SOMNADE IN!



KRAM TILL ER ALLA!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Tina,på din 28-årsdag!

Magda

Kennel Nellyson's Dagbok sa...

Tack lilla Gullet! Pussa Nizze o Barnen från mig!

Inga sa...

GRATTIS MIN ALLRA KÄRASTE TINA!

Koola Viola sa...

Grattis, grattis!
Och 28 - tänk då är vi nästan lika gamla. Jag har fyllt 25 ett tag nu...

Anonym sa...

Hurra!

Grattis söta du, idag på din hmmm... 28-årsdag var det visst ja!

Kramiz

Agneta

Upplagd sa...

ja du lilla södermormor, vi får väl gratta på bloggen också. Såg att du blev dundergrattad på FB men inte fattade jag att jag grattade en liten flicka - men du ser verkligen inte en dag äldre ut än 27!
Jag hade party när jag fyllde 40 och nån vecka senare hamnade jag på fest igen och dansade med en av killarna som också varit på mitt party. Med bra värme under västen säger han teaterviskande: "Evva, kommeröihåg va ssscchhkojj vi hadde närö fullde femti?"
Sånt kommer du aldrig att drabbas av!