tisdag 7 april 2009

Lille Reidar!

Jag har precis fått reda på att i Stenestad skall Reidar opereras som häst nummer 4 idag och häst nummer 3 ligger på operationsbordet! Jag är ett nervvrak och har sagt ja till att jobba extra idag, på det viset får jag annat att tänka på dessa timmar! Gulliga Lena i Stenestad har lovat att hålla mig informerad om vad som händer och sker under eftermiddagen och hur operationen fortskrider! Jag är helt och hållet säker på att dom kommer att uträtta underverk med Reidars ben!

Tänder ett litet ljus av någon konstig anledning har alltid mina tända ljus hjälp dom som behöver det!

Snälla håll alla tummar ni kan för min lille häst jag vill så gärna att han skall bli frisk! Han är den snällaste o goaste gossen i hela världen!

Tina

1 kommentar:

Inga sa...

Här hålls tummar & klor allt vad vi kan!