tisdag 7 april 2009

Reidar är vaken!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ljuset hjälpte!!! Reidar vaknade upp ur narkosen och operationen har gått bra. Det var komplikationer med blödningar o dyl men veterinären var ändå nöjd med resultatet. Han hade diskuterat med några kolleger och dom var överens om att det fanns inget annat alternativ mer än att försöka att operera bort allt svallkött det fick bära eller brista! Han sa ochså att jag skulle vara beredd på att byta mycket bandage framöver! Jag byter gärna bandage 10 gånger om dan i 10 år framåt om bara min häst blir frisk!! Jag har ju redan vanan inne!!!

Tack snälla Göran för att du ställt upp för Reidar för att göra hans liv lite lättare och många kramar till Lena som har haft en Ängels tålamod med mig i dag och hållit mig underrättad om Reidars sövning, operation och uppvaknande!
Ni är guld värda!!

Det känns på något vis som om Reidars liv börjar idag!!!

Tina

1 kommentar:

Inga sa...

UNDERBART!!!!!!